lunes, 17 de octubre de 2016

Algúns cambios que estou facendo.

Como xa vos dixen, estou facendo algúns cambios con respecto ao curso pasado. 

As cores que había até o de agora para indicar as idades orientativas dos libros cambiaron. Agora seguiremos o que dispón a CDU. (A outra organización tamén estaba ben pero así nos axustamos á clasificación decimal universal).


Estou poñendo pegatinas a todos os libros de novo; poñendo carteis e reorganizandon algúns fondos por temas; estou un pouco canso, sorte que moitas amigas mestras estanme axudando.





Tamén fixen unha circular nova sobre o empréstito que penso que vos será moi útil e interesante e que vos ensinarei mañá. Así que xa sabedes, se queredes saber máis sobre o que estou facendo na BiblioBarouta só tendes que estar atentos ao blog ou achegarte o día 24  de outubro cos teus mestres. Xa sabes, para ir á BiblioBarouta segue as frechiñas laranxas!!!


Boas lecturas!





No hay comentarios:

Publicar un comentario